Duygu durum :)


24.03.2020 Korana virüsü olduğun yerde kal günleri...

Kaçıncı gün bilmiyorum saymadım saymak da istemiyorum. Bildiğim bir şey varsa o da çok sıkıldığım ve bugünlerin biran önce bitmesini istediğim.

Bunun yanında önceki günlerin ne kadar güzel geçtiğini öğrenmiş oldum. Hayatın öncesinde çok sıkıcı olduğunu düşünürdüm oysa önceki günlerim gerçekten adrenalin doluymuş. Akşam eve erken gitmenin hissini yeniden hatırlamaya başladım. Benim yapımda ki biri için esas karmaşık günler şimdi başladı. zaman o kadar boş ki koronadan önceki günlerde gerçekten yaşıyormuşum.
O zamanlarda da hep sorardım kendime gerçekten yaşıyor muyum diye? Yine boşa öldürülen zamanım vardı. Ve ben o zaman bile kendime kızardım” kendini az geliştirdin diye” şimdi o kadar atıl zaman oluştu ki.

Okunacak kitapların çokluğu, gündemi takip etmek, korona ile hijyen savaşı, sosyal mesafe, iptal olan dersler ve kendim için bugün ne yaptın sorunu… Bunların hepsini farklı duygu durumlarla ifade etmek bir o kadar boş, bir o kadar anlamlı ve ya anlamsız…y ani bildiğin koca bir hiçlik içinde geçiyor canım ömrüm…

Tek derdimin kime ne kadar faydalı olabilirim diye düşünmekle geçtiği günlerimi özledim…
Koronadan önce ne kadar güzelmiş hayatımız oysa…En azından ölmek gibi derdimiz yoktu…

Ben böyleyim... Ya sizler nasılsınız?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kademeli Normalleşme!!!

nasıl ders çalışmalıyım?

Pandemi ve öz bakım